Veelgestelde vragen
Kan ik een taxi bestellen met een vaste prijsafspraak?
Dit kan inderdaad, u neemt hiervoor best contact met ons op via het contactformulier. U beschrijft de route waarvoor u een taxi wenst te boeken en vermeldt met hoeveel personen u zal zijn. Wij offreren u op basis hiervan een vrijblijvende prijsofferte.
Wat is de prijs van een taxi per kilometer indien ik op de meter wens te rijden?
Onze kilometerprijs bedraagt voor een vertrek in de regio Midden-Limburg €2,50- per gereden kilometer met een startsom van €10,00-.
Voor ritten die buiten de regio Midden-Limburg starten wordt er aan de hand van de af te leggen kilometers een extra som aangerekend voor deze aanrij-kilometers.
Voor ritten die buiten de regio Midden-Limburg starten wordt er aan de hand van de af te leggen kilometers een extra som aangerekend voor deze aanrij-kilometers.
Kan ik ook telefonisch een taxi boeken?
Voor mensen die geen internet ter beschikking hebben of voor wie het internet te moeilijk is, is er steeds onze telefoonlijn die voor vragen en boekingen bereikbaar is tijdens de kantooruren (09u00 - 17u00, Ma-vrij).
Om een taxi te bestellen op afroepbasis (dus op het moment zelf) zijn onze lijnen steeds beschikbaar 24/7. Een taxi wordt u dan toegestuurd indien er een wagen vrij is.
Om een taxi te bestellen op afroepbasis (dus op het moment zelf) zijn onze lijnen steeds beschikbaar 24/7. Een taxi wordt u dan toegestuurd indien er een wagen vrij is.
Hoe boek ik een retourrit?
Een heen- en terugrit boekt u best op hetzelfde moment, dit om te voorkomen dat er geen wagen meer vrij is op het moment dat u wenst terug te keren.
Hoe ontvang ik de bevestiging van mijn reservering?
Vanaf het moment dat uw boeking is verwerkt in onze agenda krijgt u van ons een bevestigingsmail dat uw reservering in orde is. Wij zijn vanaf dat moment verantwoordelijk voor de goede uitvoering ervan.
Hoe kan ik een boeking wijzigen of annuleren?
Elke wijziging dient via mail of het contactformulier aangevraagd te worden. Ook elke annulatie moet op deze manier gebeuren. Dit ten laatste 8 uur voor aanvang van de geboekte ritten om kosten te vermijden. Gebeurt dit later volgt er een factuur voor de opgelopen schade.
Hoe kan ik solliciteren voor een job bij V-Cab?
Je kan solliciteren door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar info@v-cab.be
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Jouw vraag staat er niet bij? Twijfel niet om ons via het contactformulier uw vraag te stellen en wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.